<$BlogRSDUrl$>

Noen ord fra den nye presten 

Først vil jeg si at det har vært veldig hyggelig å komme til Enebakk. Det er mye nytt å sette seg inn i, men samtidig så er jeg veldig takknemlig for at jeg får muligheten til å være her og holde på med ulike ting som jeg har stor glede av. Etter tre uker i tjeneste synes jeg Enebakk virker som et spennende sted og jeg har fått et godt inntrykk av både menighet og stab. Hittil har jeg brukt tiden på å få oversikt over hva som skjer og har også prøvd å få installert meg på kontoret. Har ryddet til et hjørne i andre etasje på menighetssenteret og nå gjenstår det bare litt stryking av gardiner, duker og et lite malingstrøk, så dette tror jeg kommer til å bli bra.

Litt om meg selv: 24 år. Tok motorsykkellappen i august (ganske stolt) og håper jeg kommer trillende på en tohjuling i løpet av våren en gang. Vokst opp i Jerusalem til jeg var ni og bodd i Bærum og Oslo etter det. Ellers har jeg studert teologi på MF siden 2003 med en god pause midt i. Liker idrett og friluftsliv og er begeistret for Jesus. Har altså endt opp som prest her og gleder meg til å ta fatt på menighetsarbeid og annet som skjer i regi av kirken.

Nå som dere vet litt hvem jeg er så får dere ta kontakt om det måtte være noe. Har enda ikke fast telefon på kontoret, men så vidt jeg vet kan dere nå meg 64924901 (trolig kommer menighetens kateket Ole Jørgen og jeg ha samme nummer). Ellers er e-postadressen min svein.elgvin@enebakk.kommune.no
Sitter mye på kontoret i uka, men kommer til å ha treffetid torsdager fra 09-12 eller etter nærmere avtale. Så det er bare å ta kontakt med meg om det måtte være noe. Det er viktig for meg at folk flest vet at jeg er her og at det ikke skal være for høy terskel å ta kontakt.

Sannsynligvis blir jeg nok mer synlig med tiden, ettersom jeg får bedre oversikt over hvordan en vanlig prests hverdag fortoner seg.

På gjensyn,
Hilsen Svein Elgvin

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

 Du er besøkende nummer siden 06.03.2003
Ansvarlig for nettstedet: Kirkevergen
Vaktmester for nettstedet: Anders Aschim